Utcai osztogatás

Osztogatás  az egyik legnépszerűbb terjesztési lehetősége a szórólapok, reklámanyagok, termékmintáknak. Kedveltségének fő oka  hogy a megfelelő  helyszín megválasztásával egyszerűen nyílik lehetőség az egyes vásárlói csoportok , célzására. Hasznos választás lehet abban az esetben is ha reklámanyag kisebb méretű, hiszen "kézbe adva" nem kallódik el a postaládákban, gyűjtőládákban található egyéb anyagok között. 

Osztogatás néhány tipusa:

  Metró-aluljárókban,
ahol mindenki célszemély lehet, így nagy mennyiségű szórólap osztogatására van lehetőség.

Osztogatás forgalmas tereken,csomópontokban,
ahol a reggeli és a késő délutáni megnövekedett, forgalomban sok gyalogos, autó jár.

Közterületeken,
ahol a gyalogosan közlekedők között, nagy mennyiségű szórólap osztogatására  van lehetőség.










Kulcs szavak:szórólap,szórólapozás,szórólapterjesztés,reklámanyag terjesztés.